Hej, Kom Och Hjälp Mig!!!

Det är en getingsommar iår, men det har jag inte märkt förrän nu.
Just nu sitter jag ensam hos Kalle.
Han och hans pappa jobbar och hans mamma är i Uppsala och hämtar den sjuka hästen (som inte var så sjuk som de misstänkte), så jag är ensam.
Ensam med ett hus fullt av getingar.
Och som ni kanske vet så är getingar min största skräck.
Så jag sitter instäng i Kalles rum, med ca tio getingar utanför dörren.
Alla fönster och dörrar är stängda så jag vet inte var de kommer ifrån, men många är de.
Så just nu kämpar jag mot paniken, för helst av allt vill jag bara springa till bussen och åka hem och aldrig mer komma tillbaka just nu.
Mina händer darrar så mycket så att jag knappt kan skriva, så jag ska nog sluta nu.
Nämnde jag att det också är rätt så varmt eftersom att allt är stängt och låst?

Jag är rädd.

Kommentarer
Postat av: Kjellamal

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-01-05 @ 15:34:19
URL: http://kjellamal.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0