"Islänningar Är Typ Som Grottmänniskor"

Ja, idag är jag dubbeldissad.
Skulle träffa Emma och äta lunch med henne, men nånting kom ivägen så hon kunde inte.
Det är inte första gången vi ställer in heller, vi har försökt ses sen  lååångt innan midsommar, men det går ju uppenbarligen inte så bra.
Lite sur och besviken smsar jag Malin och hör om hon vill åka in till Farsta med mig, och det vill hon!
Så då blir jag på lite bättre humör.
Vi var i Farsta ett par timmar, och jag kom hem med en skjorta, ett par shorts och nån luktgrej.
Det var kul att småshoppa lite på vårt gamla stammis-ställe.
Sen ikväll var det meningen att jag skulle träffa Kalle, men nånting kom ivägen där också.
Och det är långt ifrån första gången.
Så jag lär få sitta här hemma med mamma ikväll igen.
Det är väl inte så dåligt, men när man har planer för hela dagen, och sen ställs alltihop in så känns livet inte så roligt.
Så är det tur att jag har Malin.
För hon kan iaf offra lite tid på mig frivilligt utan massa återbud.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall

jag offrar alltid tid^^ har all tid i världen....typ :P

2010-07-08 @ 15:47:54
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0