Små Rosa Fluffiga Moln Fyller Mitt Huvud

Jag gissar att det inte bara är jag som blir helt seg i huvudet av denna värme.
Jag dricker litervis med vatten och käkar vattenmelon, men det verkar som om jag bara behöver mer och mer hela tiden.
Snacka om att känna sig ofräsch.
Men wtf, alla är ju lika svettiga och äckliga så det gör väl inte så mycket.
Har jag nämnt att min Karlsson ska följa med till mormor och morfar?
Det ser jag verkligen fram emot!
Och det är inte lika kokhett där uppe heller så lite svalka kanske man också får.
Nu ska jag ta och lägga mig på soffan och fortsätta klunka vatten och sen ska jag gå hela soliga långa vägen till bussen och träffa Emma.
Och senare ikäväll får jag träffa min Karlsson också!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0