Battle

Igår var en minst sagt smärtsam kväll.
Jag vet inte hur, men jag fick mitt öra krossat, min läpp mosad, låret platt som en pannkaka och en fuckad rygg.
Det är minnena från igårkväll.
Och morgonen började med en armbåge rakt på det krossade örat, så man kan säga att jag genomlider lite pain just nu.
Man skulle nästan kunna tro att jag blir misshandlad, MEN SÅ ÄR INTE FALLET!
Bara för er som gillar att lägga näsan i blöt lite :)
Nej, eftersom både jag och min käre Karl är lite slingriga av oss så händer det ofta att vi råkar göra illa varandra.
Eller vi och vi, det är jag som får agera slagpåse oftast ;)
Men jag har fått black eyes och knän i magen m.m. förut, så jag är van.
Men jag måste säga att ryggen gör förjäkla ont.
Och det oroar mig lite.
Eftersom ryggen är en ganska bra sak att ha hel.

Fast jag ger igen ganska bra.
Det är tur att han kan hålla tungan rätt i munnen ibland (det händer inte ofta!) för annars hade han förlorat tungspetsen.

Hihi.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0