Bonaqua-hataren

Gårdagen slutade med att jag, Kalle, Jim, Nille, Mimi och Natha gick de sex kilometrarna från Vika hem till Kalle.
Det tog sin tid, men kul hade vi!
Haha.
Och idag vaknade jag vid halv nio för att det var så jäkla varmt, så då var det bara att gå upp och öppna fönstret och hämta vatten och sen fortsätta sova till 12.
Vi satt på trappan framför huset och solade ett bra tag, och sen skulle vi grilla hamburgare.
Men det visade sig att kolen var möglig och det fanns ingen tändvätska, så då fick vi steka hamburgare istället.
Vi satt och pratade ett bra tag och sen tog Mimi och jag tåget hem.


Jag svängde förbi Vi och köpte den här och den var faktiskt riktigt god!
Och det kommer från en bonaqua-hatare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0