Första Veckan

Nu har jag jobbat färdigt min första vecka, och jag får äntligen en sovmorgon.
Imorrn var det meningen att jag skulle åka med Manda och hennes syster in till stan och titta på det fina kungaparet, men så blev inte fallet.
För min lille far och bror bestämmde sig för att åka till Barkaby just imorgon.
Och då måste jag ju följa med!
För det är min enda chans att få kläder utan att betala själv eller tigga pengar.
Jag var föresten inne i farsta idag efter jobbet för att byta pappas födelsedagspresent (sisådär en månad för sent), och då hittade jag självklart sommar-rean på HM.
Den är farlig.
Fick lägga band på mig själv och inte köpa för mycket.
Men en och annan krona blev nog spenderad ändå.

Och juste.
Jag och Kalle hade ju en helt spontan, mysig dejt igår.
Chokladdoppade jordgubbar, körsbär och munkar på balkongen med tända ljus kuddar och filtar.
Möjsigt!
Men grejen var att det skulle vara solnedgång när vi satt där hade jag tänkt mig, men sen tog han fel tåg och kom hem myyyyycket senare än vad han skulle.
Så då blev jag arg.
Kanske var hormonerna, kanske var nåt annat, men jag blev verkligen skitarg för att han 'förstörde' när jag hade planerat en överraskning.
Kanske är för att han aldrig gör sånt för mig som gjorde att jag blev så arg när jag gjorde nåt för honom.
Vi kom fram till att hans nya smeknamn är Kalle-Klantskalle.
Äsch jag vet inte.
Det blev mysigt iaf, att sitta där ute och kolla på molnfigurer.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Silaskatinka

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 08:48:06
URL: http://silaskatinka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0