'Härmed Förklarar Jag Er Man Och Hustru'

Åh, hon var ju så vaker idag. Eller det var ju faktiskt hela kungahuset, men idag är det Victorias och Daniels dag, och man kunde verkligen se hur lyckliga de var, sida vid sida som man och hustru.
Det var nästan så att man hade en liten tår i ögat under vigseln, och alla tal hit och dit.
Ja, jag är gråtmild.
Men vet ni vad?
Det är helt okej.
Jag måste säga att jag är stolt över det svenska kungahuset.
De gör ett sånt fantastiskt jobb för vårt rike, och de lever verkligen för att göra sitt bästa för nationen.
Snygga är de också!
Så att monarkin ska bort tycker jag bara är dumheter.
Klart vi ska ha kvar vår Bernadottska kungafamilj!
Dessutom kostar det minst lika mycket att ha en president.
Jag måste bara tillägga att vår sadsministers fru, Filippa Reinfelt, var otroligt snygg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0