Hej Jag Har Tråkigt

Sitter just nu och har ganska tråkigt på jobbet.
Idag fick jag inte följa med och köra frukt, så jag fick stanna inne.
Det finns absolut inget alls att göra, så jag väntar på att tiden ska gå.
Eftersom jag är sommarjobbare får jag inte ta med de som är kvar ut på en promenad i det vackra vädret, för jag får ju inte ta något ansvar för någon.
Lite trist eftersom det är jättefint väder.
Men i eftermiddag skulle vi tydligen gå till Bandängen och kolla på djuren och så, så det blir väl lite roligare iaf.
Sen ska jag hem och baka min gudmors favoritkakor till midsommar.
Så ser mitt liv ut just nu.
Rätt händelselöst.
Och ingen hör av sig till mig heller.
Och igår kom klassplaceringen upp på fronter, men datorerna här kan inte öppna det programmet, så jag får snällt vänta tills jag kommer hem med att se vilka jag ska gå med i trean.

Men jag var och fikade med Manda i stan igår kväll, och det var träävlans mysigt.
Vi gick även in på sergel och köpte popcorn.
Och fan vad det stank där!
Det stod i Metro idag att det var ammoniak eller nåt sånt som luktade, och att de hade behövt utrymma hela biografen.
Det ni!
Så ocoolt så det finns inte.
Men jag har inget roligare att säga just nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0