Hot Babes

Tänk att vi är så fantastiskt snygga tillsammans!
Helt otroligt är det!
Nästan underligt att vi inte toppar sveriges snyggaste listan!
Aight?

Haha lite självgod kan man väl få vara ibland?
Jag trivs för övrigt väldigt bra på mitt jobb än så länge.
Det är jättesnälla människor och alla har välkomnat mig varmt.
Jag tänker inte nämna några vid namn här, för lite proffessionell är jag ju och det råder faktiskt tystnadsplikt om man jobbar på äldreboende ochdagis, så då tycker jag att det kan gälla samma sak för mig.
Men det är en kille som är så himla gullig på ett av ställena som vi leverera
mat till. Han skriker högt varje gång han ser mig och ser så lycklig ut!
Igår fick jag höra att jag var jättevacker och idag var jag så himla söt, och jag fick gärna komma hem till honom ikväll, om jag ville.
Han är så himla gullig!
Dessutom så verkar jag göra succé hos de flesta killarna. Alla verkar vara lite småkära i mig.
Men har jag något emot det?
Ni som känner mig borde ju veta att jag smälter som smör i solsken och blir stolt som en tupp när någon flirtar med mig.
Haha, idag så jobbade vi iaf på förmiddagen, och sen efter lunch hade vi lite sommaravslutning innan alla ordinarie ska iväg på semester. Så vi spelade lite basket och åt tårta.
Mycket trevligt måste jag säga.
Och det är så kul att se när deras ansikten lyser upp när de gör något det verkligen tycker är kul!
Ja, jag har väl ett stort hjärta, och de flesta som förtjänar att ha en plats där får det!
Även alla barnen i Afrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0