Hunkarna På Bollen!

Igår gjorde vi klart allt som skulle göras på förmiddagen snabbt, så vi hann åka ner till Årsta ip och titta när Hammarby hade träning.
Tänk er, det riktiga proffslaget!
Och jag säger bara aaray bapray!
Tänk er 25 snyggingar som tränar fotboll med svetten rinnande ner från tinningen!
Det tackar man inte nej till!
Och man tackar dessutom inte nej när varenda en av dem som går förbi ska trixa lite extra bara före att imponera på mig ;)
Jag kände mig väldigt beskådad där jag satt på bänken med solen glimmande i håret.
Haha.
På eftermiddagen åkte vi till Källtorps trädgård (det stavas kanske kjelltorp??) och rensade lite rabatter och sågade ved.
Sen var det dags för fika med supergod biscotti!
Hela trädgården var helt ekologiskt odlad och allt var fairtrade.
Det var verkligen jättefint, men liote för mycket insekter för min smak.

På kvällen tog jag och Kalle en lång promenad och hann med att prata om allt och ingenting.
När vi kom hem åt vi en glass och tittade på ett program om en engelsk tjej som ville testa hur det var att vara lesbisk.

Over all, så var det en riktigt bra dag igår.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0