Ja Jag Vet Att Klockan Är Två Och Det Är Sent För En Söndagkväll, Men Ingenting Kan Få Mig Härifrån

Åh jag vet att jag sa att det var schlutt på update fram tills söndag, men så blev uppenbarligen inte fallet.
Fick lite sommarnostaligslag nu.
Massa gamla sommargodingar spelar på spotify nu.
Och mina årliga midsommarfavoriter är sommarnatt och inatt inatt.
Det finns inga bättre sommarlåtar, och de som brukar spela och sjunga varje år spelar alltid dessa låtar.
Jäklar vad det ska skakas rumpa imorrn!
(Och ni som har lite koll på årets tippade sommarplåga förstod skämtet i det där)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hehe :)

hoppas du får en bra midsommar =)

2010-06-24 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0