Knutze's Gummistövlar

Nu kommer bilder på vad jag har köpt, både igår och idag.
Och ja, bilderna är inte de bästa och ljuset är väldigt olika från bild till bild, men det beror på att solen gick i moln lite då och då och då förändrades ju såklart ljuset.
En grön kofta. Grönt är inte riktigt min stil längre (för två år sen var det dock i princip det ända jag hade på mig) men jag har behövt en ny kofta hur länge som helst, så nu när den var extra billig så slog jag till.


Ljusblå trekvarts mjukisbyxor. Skiiitsköna och riktigt nice nu till sommaren!


Beige tröja som jag har gått och suktat efter sen februari.


Mörkblå tunika. Exakt likadan som jag köpte till min kusin för två månader sen. Samma storlek, samma färg, samma tyg, samma allting, förutom priset.

Det var gårdagens inköp (plus två presenter som inte visas i bloggen nu)
Så nu går vi över på dagens shoppingtur.


Jättegullig liten klänning med ränder hit och dit. Lite volangaktigt längst ner också så det blir extra sockersött!


Gullig klänning med lite sjömans-tema.


Två par shorts med miniliten spetskant längst ner. Urgulliga, och verkligen nödvändigt inköp eftersom jag inte köpt nya shorts på över två år!


Skön sommarjacka. Dock inte lika mörk som på bilden.


Och självklart en ny bikini för beach '10!


Ett par skor som nästan alla andra har också, men what to do? I like them.

Allt detta plus två par leggings.
Så det så.

När jag skulle lägga in allt i garderober och lådor fick jag ett av mina ryck, så jag rev ut allt jag hade i garderober och lådor och sorterade och gjorde lite fint för sommaren.
Jag hittade en massa skor i en av mina garderober, och tyckte att de gott kunde stå på skohyllan i källaren.
Så nu står det 14 par skor i källarhyllan, sex par i hallen och tre par i mitt rum.
Fan va mycket skor jag har!
Haha, men nu har jag rena och sorterade ställen att ha mina kläder på.
Grejen är bara den att min första tanke var att jag skulle lägga in de nyköpta kläderna, men efter att ha städat i nån timme ligger de fortfarande kvar på min tvättkorg/pall.
Hmm, jag har en känsla av att de kommer få ligga där ganska länge till ;)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0