Lite Lättad Är Jag Nog

Skrev ju förut att klassplaceringen var klar (tror jag iaf, kommer aldrig ihåg vad jag har skrivit här och inte) Och nu vet jag att jag har hamnat i URe5 tillsammans med Frida S, Robin, Frida O, Niklas E, Niklas K, Izabelle, Matteo, Rickard, Max, John, Sebastian, Björn, Tim, Anna K, Anna L, Ross och Degen.
Så det är bara Reen-folk.
Så jag har inte så stor separationsångest längre, eftersom jag hamnade med mycket folk från gamla klassen. Resten av Reenarna går i URe1 Eller Use2.
Så jag har ju lite koll på dem också.
Men det känns bra att jag vet att jag kommer trivas i klassen iaf.
Sen fick jag ju inte helt det individuella val jag ville ha i första hand.
Jag sökte psykologi A och drycker, men jag fick mitt andrahandsval som var psykologi A och Filosofi A.
Duger det också, men drycker hade vart kul att läsa.
Då hade jag fått ha Jarmo i en kurs till.
Men allt kan inte gå som man vill i livet.

Men vafan sitter jag och skriver om skolan för?
Det är ju evigheter kvar tills jag ens behöver börja tänka på att åka mot Globen igen.
Nu får jag nog ta och skärpa mig lite.

Saknar mig världsbästa Karlsson, och jag får äntligen träffa honom imorgon.
Var nästan en vecka sen sist.
Och efter imorgon kommer det gå en vecka till innan vi ses.
Det blir väldigt glest nu för tiden.
Vilket är lite konstig eftersom det är just på sommarlovet man har tid att ses.
Det blir väl bättre efter att jag slutat jobba antar jag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0