Livet På Landet

Sitter och äter fruktsallad.
Med banan, vindruvor, apelsin, ananas och nätmelon.
Smarrigt.
Middagen igår. för att fira farmor och farfars diamantbröllop var riktigt trevlig.
Och farmor var så gullig.
Hon sa att nu är hela familjen samlad, förutom Kalle.
Och det var ju sant.
Alla var där, och alla pojkvänner också, förutom Kalle.
Men han är ju på dreamhack, så han hade ju en godtagbar ursäkt för att inte vara där.
Men han missade något.
För ojojoj va god mat det var!
Och mysig resturang också!
Bilder på det kommer upp lite senare.

Vi samlades allihop ute på landet först.
Och jag har ju inte varit där på två år, så det var helt underbart att komma dit!
Och jag har ju min favoritplats där.
Att stå i dörren och titta ut över fälten och mälaren är helt fantastiskt!
Det är en så underbar känsla att vara där.
Och jag ska definitivt åka ut dit mer i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0