Många Saker På Samma Gång

Blir man glad eller blir man glad när man loggar in på nordea och ser att det står SALDO 2.690,66 SEK?
Jo, man blir superglad!
Då har jag lite att leva på i sommar iaf!

Och jag blev jätteglad när jag loggade in på facebook och så skrev Anna i chatten!
Hon är på Kreta och har sin praktik nu på sommaren istället för under terminen.
Lite avundsjuk är jag nog, men ändå inte.
Men kul att höra hur hon har det!
Ett riktigt äventyr är det ju att åka iväg ensam i åtta veckor tillett land man aldrig varit i!

Och nu har jag handlat till middagen på fredag.
Så nu är det bara litegrann kväar som måste köpas samma dag det ska ätas.
Meeen det löser sig väl.

Känner att det här blev ett ganska virrigt inlägg, men sådana behövs ibland.

klart slut legotut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0