Mycket Kan Hända Bara Av Att Tömma Skåpet

Jag tömde mitt skåp idag, och la alla grejer som skulle med hem i en påse.
Den blev ganska tung.
Lagom när jag har släpat påsen bort till tunnelbanan så går handtagen av, som vanligt.
Så då var det bara att lyfta upp påsen i famnen.
Lättaste sättet att bära sådana jobbiga påsar, har jag kommit fram till med åren, är att ha den på höften, som ett barn.
Och då kommer man ju självklart att tänka på att 'fan va jobbigt att gå runt och släpa på en unge så här!'.
Och barnkär som jag är ska jag ju ha fyra.
Min höft kommer gå av och jag kommer få puckelrygg.

Kommentarer
Postat av: mall

haha jag tycker det är skönt att bära så :D eller inte om det är något kantigt som skär in typ :S

men barnrumpor brukar inte vara så kantiga så det kommer nog gå awesome! ;D

2010-06-07 @ 21:43:47
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0