Nu Kickar Sommaren Igång!

Då har vi kommit in i juni och livet leker.
Ja, mitt liv känns som att det rullar på som en normal 17årings just nu.
Allt går som det ska.
Allt är som det ska vara den 1 juni.
Och jag kan inte låta bli att längta lite till midsommar.
Det är faktiskt min favorithögtid.
Bättre än nyår till och med.
Jag och min familj brukar åka till min gudmors landställe med hennes familj.
Det ligger på en liten skärgårdsö, och man åker dit ifrån Östnora.
Det är skitmysig, och på midsommarafton har de värsta partyt där med folk från ön och alla öar runt omkring.
Till och med folk från Muskö.
Med liveband och allting!
Så vårat party är bättre än Muskökrogen, haha.
Det är så underbart att vara där, och man får verkligen den riktiga sommarkänslan, som aldrig riktigt brukar infinna sig förrän just midsommar.
Åh vad jag längtar!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0