Om Man Ska Hjälpa Till Kan Man Väl Iaf Få En Ledtråd Om Vad Man Ska Göra

Nu har jag hjälpt pappa med middagen.
Eller hjälpt och hjälpt.
Han sa till mig att ta över så att han kunde prata med min gudmor om midsommar.
Och i köket fanns inte en enda ledtråd om vad det skulle bli till middag förutom att han hade tagit fram pasta.
Så jag kokade pasta.
That's it.
Ikväll ska jag ta en kaffe med Manda och prata av mig litegrann.
Känns som om det var evigheter sen vi träffades!
Känns som det var evigheter sen jag träffade Emma också, men vi har lixom inte lyckats hitta nån dag då båda kan än, så det blir inte förrän efter midsommar det.
Men det ska bli supermysigt att träffa Mandie igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0