Probably The Best Beer In The World

Jag jobbade som sagt idag, och ja, jag fick som sagt mest titta på.
Men imorrn ska jag följa med dem ut i det praktiska.
Stället jag jobbar på är en dagverksamhet för vuxna med lättare handikapp, och deras största uppgift där är att åka runt till dagis och sådana ställen och plocka upp källsorterat material. Sen kör de även ut frukt och mat till olika ställen, gör lite trädgårdsarbeten, åker på utflykter, badar etc.
Det blir säkert intressant att jobba där.
En erfarenhet till att lägga till på listan blir det iaf definitivt.


Jag hittade den här skönheten när jag gick in en sväng på lindex påvägen hem.
JAG VILL HA!
Men den var lite för dyr :(

Farfar var här för en stund sen och skulle plocka upp våra beställningar till söndag, för det är ju då han och farmor har varit gifta i 60 år.
Det ni, diamantbröllop firar man inte varje dag!
Då ska jag, mamma, pappa, niklas, min farbror + familj och eventuellt medföljande pojkvänner äta på nån resturang som ligger precis vid vårat landställe.
Det ska bli kul!
Jag ska äta oxfilécarpaccio (rått tunnt skivat kött), plankstek och nån kola och chokladbrownie.


Jag blev så glad när jag kom hem och hittade det här i brevlådan!

"Vår älskade lilla Susanna!
Grattis till sommarjobbet.
Hoppas du får lite ledighet också.
Vi längtar efter dig.
Kramar från
Mormor och Morfar"


Ibland är det skönt att känna sig lite påtänkt.
Och dessutom så stödjer jag hjärt & lungfonden med kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0