Så Nära Men Ändå Så Långt Bort


Åh, ni skulle bara veta hur härligt det är att åka ut på landet nu på sommaren.
Haha jag kom att tänka på att det tar ungefär lika lång tid att åka till mitt landställe som det tar att åka till Kalle.
Haha.
Men eftersom jag inte har varit på landet i år så kan jag inte säga om det är härligt att åka ut dit nu eller inte.
Men jag kan säga att dte är helt underbart att åka ut till Kalle just nu!
På vintern är det inte fullt lika underbart.
Men nu, åh.
Ja, ni fattar nog inte.
Även fast jag är citygirl heeelt igenom, så är det faktiskt skönt att åka till en så fridfull plats.
Det är tyst, inget onödigt buller, det finns djur (!) och självklart natur. Fast det finns det ju hemma hos mig också.
I love it anyway.


Självklart är dte ju ett litet plus att du finns där ute också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0