Solen Lyser Skönt (Kan Man Önska Iaf)

Idag var det skolavslutning.
Priser och stipendier delades ut (men inte till mig :() och Reen klasserna gav lite presenter till Monica och Gary (men där var jag faktiskt med och bidrog, för jag går ju i Reen 1 för er som inte fattat det ).
Gamla klassen från ettan samlades för att få betyg, och det kändes ju inte lite wierd och sen drog i princip hela skolan till donken.
Lärare och elever.
Det blev ganska crowded.

Jag måste erkänna att hur mycket jag än har längtat efetr att få sommarlov, och hur mycket jag än vill ta studenten nu, Nu, NU! så känns det lite sorgligt att sluta tvåan.
Allt blir ju så helt nytt i höst.
Ingen mer engelskaklass.
Nya klasser, nya ämnen, nya lärare.
Det jag kommer sakna mest är nog att inte vara Reen 1 och 2 längre.
Vi var så himla awsome tillsammans!
Men nu är det schlutt.
Men man får väl gilla läget.
Träffa nytt folk är ju inte helt fel det heller!

Nu ska jag fixa mig lite, och sen ska jag dra med Kalle hem till mina kusiner i Stocksund.
Det vankas studentmottagning där, och vi ska jobba.

Btw, jag fick mvg i servering b!!!
Haha mitt mål var att gå ut servering b utan att ha serverat en enda gång, vilket jag nästan lyckades med.
Jag var hovmästare och stod i baren som fan, men lite fick jag allt servera.
Och uppenbarligen ledde det till ett mvg.
Även fast jag bara fick g på provet.
Men wtf, jag klagar inte.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0