Stekande Heta Biffar

Igår och idag har jag jobbat som vanligt.
Gött att det är så varmt, så får man lite färg när man springer ut och in ur bussen och mellan alla dagis.
Vi åt på kinaresturangen i Högdalen och sen var det bara chill tills jag slutade.
Vid fem mötte jag upp Kalle banan i stan och han köpte...jag vet inte om jag får säga det än men han borde ju ha hunnit hem nu.
Jim fyller ju år idag, så han köpte en fördelsedagspresent till honom. En ölbong.
Men som sagt, så borde han ha hunnit ge den till Jim nu eftersom han bor hemma hos Kalle typ hela sommaren.
Sen åt vi lite innan vi sakta drog oss hemåt.
Sen däckade vi på soffan av värmeslag och kollade på svenska hollywoodfruar.
Idag åkte vi till Farstabadet efter lunch och solade och badade lite.
Tycker det är skönt att vi får göra sånt på arbetstid.
För så kan man ju verkligen ta vara på värmen , även fast jag jobbar.
Me like.
Men jag tycker synd om Kalle och alla hemma hos honom som måste ta in höet idag.
Jag tror det är ganska varmt ;)

Det är min biff det!


Stranden.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0