The Bullshit Siblings

Idag var jag både i kallköket och köksmästare, så man kan ju tycka att jag skulle ha varit skitstressad hela dagen, men inte då.
Min rätt, pavlova, blev klar jättefort, så sen hann jag med att göra alla köksmästargrejer, göra en mango och passionssmoothie till klassen och ta en halvtimmes lunch.
Vi ser på Frankensteins monster på svenskan, och jag är helt fast!
Jag rycker till, jag är nära till tårar, jag skrattar, hjärtat dunkar, det kryper längs ryggraden.
Ja, jag älskar den helt enkelt.

Och vem tror ni inte får MVG i slutbetyg i varmkök? (och antagligen även kallkök)
Jo det är ju jag såklart.
Och vem tror ni inte fick MVG på sitt radiomanus skrivet om en bok hon aldrig ens läst?
Ja, ni har helt rätt, det är jag som är den skyldiga igen.
Haha bevisar bara att jag har något gemensamt med min bror.
Vi är jävligt bra på att bullshita.
Lura i folk vad som helst genom att prata en massa som om vi faktiskt har en aning om vad vi pratar om.
Det ni.

läste ett gammalt inlägg från typ februari eller nåt sånt för nån dag sen, och jag gillade hur jag avslutade det inlägget.
Så vi kör en favorit i repris.

Klart slut legotut

Kommentarer
Postat av: Marcusmelisa

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-07-08 @ 12:21:22
URL: http://marcusmelisa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0