Trampa Djurgården Runt

Dagen började med att vi städade bageriet, eftersom ingen i klassen som skulle vara där hade kommit och de renoverar Flisan så vi har ingenstans att vara.
Sen åkte vi upp och åt ktc och pommes med andra reenklassen och hjälpte till att städa terrassen.
Vilket resulterade i vattenkrig.
Jag tror inte det var någon som gick torr ifrån lektionen idag.
Sen åkte vi iväg till djurgårdsbron och trampade trampbåtar.
Det var askul!
Har inte gjort det på massor med år!
Och här blev jag ännu blötare än vad jag redan var, eftersom vi träffade på ett piratskepp mitt ute på det stormiga havet! :o



Både påvägen dit och tillbaka åkte det förbi massor med studentflak, och ja, jag får lov att säga det åter igen.
JAG LÄNGTAR!
Men ett år kvar är det som sagt.

Hade sällskap med Emma till Gullmars och catchade upp litegrann.
Trääävligt som vanligt :)

Nu har jag lagat middag och väntar på att Karlsson ska komma tillbaka från boxningen.

Det var en skiiitgullig kille som stod i kassan på ica igår! Och flörtig var han också. Me like!


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0