Kissie Tar Paow Alla Gånger!

Kissie påstår att hon och Bobby från mammas pojkar ska öppna en nattklubb i Uppsala.
Det ska tydligen bli det nya "it-stället".
Säkerligen ett av Kissies vanliga påhitt, men det var inte det som var poängen.

Jag läste nyss i Mandas blogg att hon störde sig väldigt mycket på att Paow skrev "bärde".
Kissie är inte mycket bättre själv.
I inlägget om sin framtida nattklubb skriver hon för att citera exakt: Haha! Men iaf, vi ska ha klubben där nere och ett av mina måsten om jag skulle orka var om jag fick en limmo som skjutsade dit mig och hem mig varje gång, haha lyx va?!

Kissie, Kissie, lilla lilla Kissie, inte ens jag har så dåligt lokalsinne, och jag hamnar ändå utanför kartan varje gång jag ska orientera.
Skulle Uppsala, av alla ställen ligga neråt?
HAHAHAHAHAHHAHA.
Lilla dumsnut.
Det hörs ju på namnet att det definitivt inte ligger neråt.

Och att du dessutom ska ha en limmo?
Det är ingen som kommer vilja köra omkring en så korkad liten tjej som dig :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vi kan helt enkelt dra slutsatsen att "storbloggare" verkligen borde ägna mer tid till skolan ;)

2010-06-17 @ 13:22:41
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0