Vissa Saker Är Vi Inte Menade Att Förstå

Vet ni vad som hände mig natten till torsdagen?
Jag la mig i sängen och släckte lampan och allt skit som jag gör innan jag ska sova.
Och sen när jag blundade så ploppade det fram några bokstäver i huvudet på mig.
T.
I.
N.
K.
Tink.
Fråga mig inte vad det betyder, för det har jag inte lyckats komma fram till.
Hur som helst fick jag inte ur dessa bokstäver ur huvudet på flera timmar och bara låg och tänkte 'tink, tink, tink, tink, tink, tink'.
Och jag har inte lyckats få ut det ur huvudet än.
Jag tror jag börjar bli lite galen.

Kommentarer
Postat av: mall

kanske är ditt undermedvetnas namn :P

eller din framtida katt eller nåt!! :D:D

2010-06-04 @ 19:58:54
URL: http://spralls.blogspot.com
Postat av: Sussi

hahah fint att mitt undermedvetna heter Tink ;)

Och jag skulle nog inte vilja ha en katt som heter Tink heller^^

Då föredrar jag nog Trixie :)

2010-06-04 @ 20:47:21
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0