Ansträngande Dag

Idag har varit en riktigt jobbig dag.
Jag var jättestressad på morgonen för Kalle vägrade vakna och gå till skolan så jag kunde plugga ifred.
Iof uppskattar jag att han stannar hemma längre för min skull, men jag blev stressad eftersom jag var jättenervös inför provet.
Han åkte hur som helst vid halv elva kanske?
Och då åt jag lite och pluggade och sen skulle jag ta mig till skolan.
Fan vad det var jobbigt!
Jag har ju knappt rört på mig på en och en halv vecka, så att åka till skolan tog på krafterna.
Jag skrev provet och det kändes som att det gick bra iaf.
Sen vet man ju inte vad lilla Andrew tycker.
Sen skulle jag åka hem och träffade Anna på tåget.
Det var kul att prata av sig lite, men när jag kom hem var jag nära på att svimma för jag var helt slut!
Det blir nog ingen skola för mig imorrn heller.

nu ska jag fortsätta min återhämtning.

Puss

Kommentarer
Postat av: Miranda

DU MÅSTE BLI FRISK NUUUU!

2010-03-10 @ 18:35:43
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com
Postat av: Pernilla

duktig du var som ändå gjorde provet! o krya på dig!

2010-03-10 @ 19:34:02
Postat av: emma. :)

jag tycker verkligen att du ska friskna till nu. <3

2010-03-10 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0