Bloggare For Life

Jag har precis kollar på Bella & Tyra Show och jag måste erkänna att jag gillade det!
Det fanns lixom så mycket av det jag gillar med och det var humor och intervjuer och Kenza var med, och henne måste jag säga att jag gillar starkt! Där kan man snacka om en tjej som lever livet som man ska när man är 18!
Fast hon pratar lite som mina kusiner och det gillar jag inte riktigt...

Iaf så pratade dom om vårens mode, och det är ju inte helt nytt för mig för jag har ganska bra koll på det även fast jag inte alltid förljer alla trender.
Pastell har ju kommit tillbaka i mängder och jag tycker verkligen inte om pastell.
Jag har inte många pastellfärgade plagg i min garderob, för jag tycker man ser så blek ut i det, man har lixom ingen personlighet i pastell.
Det finns självklart undantag, men ja.
Sen en annan grej som jag inte har fattat vad som är så snyggt med är att man ska ha små sexiga bustiers under en kavaj.
T.ex en pastellfärgad bustier, en söt liten pastellfärgad kjol och en svart kavaj.
Vad är grejen med det?
Jag måste säga att jag tycker det ser lite slampigt ut.

En som har greppat denna trend är ju paow, och det är ju så roligt, för hon har ju minismå tuttar och gör allt för att få dom att verka som om dom är i Kissie-storlek, och nu när hon så flitigt använder sig av bustiers och kavaj så trippar hon runt med sina A-kupor och tror att hon är skitsexig.
Jag tycker det är kul.

Och bland bloggare verkar trenden att färga sitt sönderblekta blondvita hår brunt ha kommit tillbaka pckså.
Ja, många udda trender kommer vi se i vår, men vad gör man inte?
Man kan ju inte hoppa över en trend heller?
Nej, allt måste följas till punkt och pricka.


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0