Dagdrömmar Såhär På Kvällskvisten

Här satt jag som bäst och pluggade inför EU-provet som vi har imorrn, när jag tänkte att jag skulle ta en liten paus.
Då började jag sortera alla artister i alla mina spotyfi playlists i alfabetisk ordning.
Lite nördigt, men jag gillar faktiskt (tro det eller ej!) att ha lite ordning runt omkring mig.
Det gick jättebra ända tills jag kom till Disney listan.
Då tog det lite stopp, för då kom jag på att jag ville leta reda på min absoluta favoritdisney sång på youtube.
Den är från anastasia, när hon har hittat tillbaka till det gamla slottet i St Petersburg och börjar sin resa mot att ta reda på sitt förflutna.
Jag skulle jättegärna länka till klippet, men eftersom jag alltid får problem när jag ska göra det så slänger jag bara in den utan att länka till den.
Det är inget problem att fixa länken, det går hur bra som helst, problemet är att den blir vit.
Den syns alltså inte, men den finns där.
Det stör jag mig lite på.

Hur som helst så var det här det bästa klippet på svenska som jag hittade.
Ganska kass kvalitet, men ända sen jag såg filmen första gången så har det varit min stora dröm att uppleva just det här ögonblicket.
Kommer aldrig att hända, men drömma kan man ju alltid få göra:)

http://www.youtube.com/watch?v=VQ5hZQZwcEA

Och juste, idag fick jag reda på att den stora Göteborgsbloggaren som flyttat till Stockholm, som jag så kärleksfullt hatade för några månader sen totalt har omvänt sig, och blivit riktigt gill-bar i mina ögon, äntligen kommit ut ur garderoben!

Vi gillar't!


Kommentarer
Postat av: Miranda

nörden kommenterar att Anastasia faktiskt inte är Disney, men typ den bästa tecknade filmen eeever! :D

2010-03-10 @ 07:04:10
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com
Postat av: Sussi

amen jaja, nåt som skulle kunna vara disney iaf;)

2010-03-10 @ 11:55:56
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0