Dubbelt Speciell Med Ett Minus

Idag mår lilla Sussi inge bra:(
Hostan är värre än någonsin och på till på köpet har jag blivit förkyld och antagligen fått feber.
It sucks.
(Och det är det som är minuset)
Men vad ska man göra?
Jo, lite läxor hinner man ju alltid med när dagens planer blev inställda, och sen har jag hunnit kolla på hela The Hills maratonet på MTV och nu ska jag gå över till Sex And The City.
Jag försöker tigga lite medlidande från min kära pojkvän, men har verkar vara lite upptagen, så han svarar inte. Den lilla jäveln;)

Btw!
Idag är en speciell dag.
En dubbelt speciell dag.
Såna finns det inte många av.

Det är Malins Kalles födelsedag och min och min Kalles 8 månadersdag! =)
Nu ni, nu är det fan inte långt kvar till ett år!
Haha kanske lite tidigt att börja fantisera om det än, men vad ska jag göra?
Jag ligger hemma och är sjuk lixom.



Jaja puss på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0