En Butter Sjukling Tycker Synd Om Sig Själv

Nu har jag legat och tyckt synd om mig själv hela dagen, och jag tänker fortsätta göra det ett bra tag till.
Jag mår dåligt.
Då får jag ligga på soffan hela dagen och hosta så att jag får andnöd och ligger där och kipar efter luft.
Det får jag göra faktiskt.

Ikväll blir det Desperate Housewives såklart, och så tänkte jag kolla på premiären av Cougar Town.
Det är min kväll.
Jag är riktigt uttråkad nu, och hade jag inte duschat imorse (när en liten fågel skrek i mitt öra före kl9) så skulle jag lätt duscha nu, bara för att fördriva tiden.
Men jag tänker ju på barnen i Afrika så det blir inte mer än en dusch om dagen för min del.

Och föresten, jag bara måste skryta lite om att jag drack Absinte för första gången i mitt liv i söndags!
Och det var inte särskillt äckligt, trots lakrits smaken:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0