Glidar Grabbar & Prestations Prinsessor

Jag vaknade imorse och hade panik.
Jag var så nervös och arg på mig själv för att jag var så nervös så jag låg och storgrät i säkert en halvtimme.
Det är tur att man har en mamma som vet hur hon ska övertala sin vettskrämda dotter att gå till skolan och hålla tal, och att man har en pojkvän som kramar en och säger att ingen kan tvinga mig att göra något jag inte vill.
Efter mycket om och men åkte jag till skolan och höll mitt jävla tal.
Och shit va mycket beröm jag fick!
MVG dessutom;)
Så nu känns livet inte så svårt längre.
På eftermiddagen fick vi tillbaka våra EU-prov som vi gjorde förra veckan.
4 fick G, resten IG.
Jag tillhörde inte dessa 4 lucky ones.
Jag fick MVG i kursen, IG på provet och VG i slutbetyg.
Det är bättre än vad jag trodde att jag skulle få, men det känns ju lite snopet att snubbla på mållinjen.

Nu ska jag skriva en argumenterande text, ett engelskaprov och göra prisberäkningar och skit till min meny.
Sen är det påsklov.

Men nu ska jag bara sitta på soffan och vara stolt över mig själv ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0