Guldigt Och Gammalt vs. Blått Och Nytt?

Idag känns det som om jag börjar bli lite bättre iaf, men vi får väl se om jag går till skolan imorrn eller inte.
Jag har iaf ägnat större delen av dagen åt att städa, och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet.
Inte för att jag tror att någon som inte bor i mitt rum skulle märka nån skillnad, för det ser ut ungefär som förut, bara det att det inte ligger massa kläder överallt. För mitt rum behöver inte städas så mycket ytligt sett, plocka undan lite och damsuga typ, men jag har städat på ställena man inte lägger märke till.
Tagit bort alla plastgalgar i garderoben och bytt ut mot trägalgar, städad mina hemliga låsta lådor, sorterat mina böcker etc.
Ingen enorm synlig skillnad för det ovana ögat, men för mig är det ett helt nytt rum.
Hihi juste, jag har bytt plats på alla mina grejer som jag inte vill att fel personer ska hitta, så om ni nån gång har haft nån aning om vart jag har haft såna saker så kan jag garantera att dom inte ligger kvar på samma ställe längre;)


(Jag tycker det har varit lite torrt på bildfronten ett tag nu, men eftersom jag inte gör nåt speciellt tar jag inga bilder heller, så ni får nöja er med en bild på Saga från i somras)

Btw, jag fick ett nytt visakort idag, helt random.
Jag fattade ingenting.
Sen kollade jag på mitt gamla, och det visade sig att det går ut den här månaden.
Där ser man vilken koll man har.
Ska jag vara ärlig visste jag inte ens att bankomatkort hade ett bäst-före-datum.
Så nu kan jag skriva min namnteckning som den ser ut idag, istället för den jag skrev när jag var 13.
Det nya kortet är blått istället för guldigt, som det gamla, så det är ju inte lika "fancy" kanske, men det är inte repigt och man ser vad det står på det:)
Eller guldigt och guldigt. Det var guldigt från början, nu har det väl tappat det mesta av det och och är mera gröngult.
Ett nytt kort var nog bra att få iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0