Hälsa Vs Nöje?

Igår firade mamma och pappa nylonbröllop, för den som är intresserad.
Det är alltdå 21 år.
Igår var även Kalle här.
Igår hade jag världens mensvärk + vanligt ont i magen så jag låg mest på golvet och gnällde, medans han berättade om en massa grejer.
Vi åt hur som helst våfflor, eftersom det var våffeldagen igår.
Skam den som inte vet att 25/3 är våffeldagen!
Och så åt vi tårta också.
När kvällen nalkades och det blev dags att säga nattinatti bestämde vi oss för att vi nog skulle sova i gästrummet, i stora sängen.
För ni förstår, min 90 säng blir ganska trång och varm efter ett tag.
Speciellt med konkurens från tre stora kuddar och lite gosedjur.
Så det blev bara att ta med sitt lilla pick och pack och bädda ner sig i stora sängen.
Måste säga att det är mycket mysigare att sova i en stor säng.
Då kan man lixom ligga klistrade mot varann och och ändå veta att om man vill så kan man lägga sig en bit ifrån så man får lite utrymme. Fast man kommer ju inte för långt eftersom att täcket inte är större bara för att sängen är.
Men det är ju bra.
Man får både plats och närhet på samma gång:)
Jag vill ha en större säng.

Imorse låg vi och myste och pratade i sängen flera timmar.
Såna mornar gillar jag.
Och jag vill ha fler av dom.
Det slutade med lite vattenkrig och lite slagsmål;)
Sen åt vi frukost och gick mot stationen.
Kalle åkte till sin skola och jag åkte för att lämna in min menyuppgift som jag har tjatat så mycket om.
Sen har jag kollat på sex and the city filmen på min dator eftersom att tv:n på övervåningen har varit trasig fram tills för några minuter sen, så jag lär väl sluta på soffan där om ett tag.

Kanske ska träffa Emma och Manda ikväll, för det var jävligt längesen, men jag vet inte om det är en sån bra idè...kanske ska försöka bli frisk nån gång?
Hur som helst så ska jag till Kalle imorrn och jag hörde ryktas om att Emmy kanske skulle vara där också så då blir det ännu mer kul att åka dit, och jag ska gömma en överraskning i hans rum.
Eftersom hans dator eller nåt sånt är trasig så behöver jag ju inte oroa mig att han ska läsa det här, men jag säger iaf inte vad det är;)
Det får ni veta när jag kommer hem från mormor och morfar.
För jag ska ju till dom över påsk.
Vet inte hur länge jag stannar där, men jag måste säga att jag ser fram emot det:)
Även fast jag är hur avundsjuk som helst på min klass som får åka till Italien på lovet.

men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0