Hey Dudes

Sitter i skolan och har naturkunskap nu.
Lite småtråkigt sådär.
Skrev svenskauppsats hela förmiddagen.
Sen åt jag äcklig lunch.
Och nu sitter jag här.
Ska snart ha samhällskunskap.
Sen ska jag köpa godis, för det tycker jag att jag förtjänar.
Måste hitta nån födelsedagspresent till mormor och morfar också.
Jaja.
Vi har ett nytt datasystem i skolan så vi fick nya användarnamn och lösen idag.
Mitt va ett av de få som funkade.
Typ ingen kommer in på våra coola windows 7 datorer.
Bara jag och några till.
Vi är typ utvalda.
Kanske inte.
Mitt nya namn är hur som helst ab19933.
Opersonligt och bra.
Jag gillade mitt gamla bättre.
SUSCH002.
Lite mer själ i det lixom.
Men nu är jag ab19933.
Inget att göra åt det.

Puss


Kommentarer
Postat av: mall

haha! vi ska oxå byta typ jättesnart! xD troligtvis till påsk eller nåt antar ja :P

men blä, palla ha typ ab19933 -.-

2010-03-29 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0