Höger Eller Vänster?

Idag har jag varit i stan med tjejorna.
Kul att komma ut lite efter att ha suttit inne i två veckor.
Och UNDERBART med lite vårsol!
Även fast det vart riktigt kallt efter ett tag.

Sen åkte jag på födelsedagsmiddag.
Min farbror och hans fru fyller 50.
Deras släkt och jag har gaaanska olika åsikter.
Mamma och pappa är beredda att hålla med mig till 1000%.
Dom är så höger man kan bli, medans  vi nog mer lutar lite åt vänster.
Inget som jag tänker ta upp här, för då skulle det här inlägget aldrig ta slut.
Men det var trevligt stundvis.

Har varit i full gång sen 10 imorse, och nu tänker jag slänga mig ner på soffan och kolla på nån dålig lördagsfilm och hoppas att min pöjk ska höra av sig nån gång.
Det är väl inte så jättetroligt.
Men jag tänker inte göra det förräns han gör det.
Så det så.
Spelar ingen roll att han sitter i en källare.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0