Ibland Blir Livet Inte Riktigt Som Jag Vill

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men jag kan väl inte påstå att så mycket har hänt de senaste dagarna.
Ifredags skulle jag ha träffat Emma, men hon kunde inte, så då åkte jag och Kalle till Pizza House och åt och sen åkte vi hem till honom. Och där har jag stannat.
Inte rört mig ur fläcken på hela helgen.
Eller jo, i lördags gick vi ut i det fina vädret och köpte godis, och igår lagade jag middag.
Det var helgens stora äventyr.

Just nu sitter jag fortfarande hemma hos Kalle för jag fick inte åka härifrån för honom imorse.
Det började med att jag knappt kom upp ur sängen för jag mådde så illa, och när jag äntligen gjorde det var det bara att ta sig till en toalett så snabbt som möjligt.
Jag blev jätteledsen för att jag inte fick åka hem, för tro det eller ej, men är jag riktigt sjuk (magsjuk räknas klart till riktigt sjuk), så vill jag inget hellre än hem till mamma.
En sån liten mammagris jag är, men that`s life.

Nu har jag sovit några timmar och har släppt ut Tammy några minuter medans jag satt på trappan och tittade på henne.
Sen fick hon en köttbulle.
Jag tror att jag skämmer bort henne lite för mycket faktiskt, men eftersom jag inte är här så himla ofta kan det ju inte göra så mycket skada.

Nu ska jag försöka hitta något att äta och sen krypa ner i sängen och fortsätta kolla på Desperate Housewives.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0