Lägesrapport

Idag mår jag lite bättre, fast jag har nog fortfarade feber. Eller så mycket som jag kallsvettas så vore det konstigt ifall jag inte hade det.
Hur som helst så har min Karlsson varit här några timmar, men nu är han på thaiboxningen och kommer tillbaka runt 8, alldeles svettig och hungrig.
Har jag någonsin sagt att jag avskyr svett?
Jag tål det verkligen inte.
Därför tycker jag såklart att jag själv är ganska äcklig för tillfället, men det finns inget att göra åt.
Eller jo, jag kan ju knapra i mig fler tabletter och mediciner än vad jag redan gör.

I alla fall. Just nu väntar jag på att middagen ska bli klar, för tro det eller ej men jag håller på att få tillbaka min aptit!
Det är ett gott tecken.
Medans jag har väntat så har jag roat mig med att sätta små klisterlappar på tangenterna på min keyboard, så att den lille pöjken nån gång ska lyckas lära sig grundaccorden så att han så småningom kan gå över till att lära sig spela guitarr.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mall

HAHAHAHAH!!!! älskar bilden!!! jag höll på å dö av skratt xD Kalle gjorde samma sak men igårkväll!! (fast bara för tre ackord som är awesome =D) Ska ladda upp bilden på bdb nu bara för de ;)

2010-03-04 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0