Lättsamt Efter Allvarligt

Efter det där långa och seriösa inlägget kan vi ju ta ett kort och lite lättsammare inlägg om min dag.
Idag var vi i kallköket på flisa, och det var riktigt najs att vara där.
Så slappt och kul på samma gång.
Och till skillnad från Terrassen så kommer det faktiskt folk dit och äter.
Jag gjorde nån strömmingsgrej som jag var färdig med redan före lunch.
Och jag berättade en sak som fick alla killar att stöna, krypa ihop lite och rynka på näsan av obehag ;)
Sen hade vi idrott.
Vi hade teori om stess, och det var faktiskt ganska intressant, och sen hoppade vi på trampoliner och studsmattor!
Det var ASKUL!
Dom har en hel hall med bara såna grejer där vi har idrott.
Sen åkte jag hem och duschade, Kalle kom, Kalle åkte och jag åt middag, och nu väntar jag på att Kalle ska komma tillbaks.

Det var min dag i korta drag.
Bra har den varit iaf:)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0