Ny Månad

Första mars är det idag och snön vräker ner utanför fönstret.
Igår åkte jag hem från Kalle vid tre, efter att ha ätit en massa popcorn och kollat på Up (urgullig film!) och jag måste ha slagit nytt rekord för jag lyckades gå från Älvsjö station till Willys, in på Willys och köpa lite grejer och gå hem på bara en halvtimme!
Snacka om speed!
Jag kom hem och bytte lite kläder och så innan jag åkte till Sara.
Vi hade lite kul hemma hos henne och sen drog vi oss vidare mot Natha.
Där hade vi jättekul!
God mat, kul folk, kul lekar, god dricka. Ja allt var bra helt enkelt.
Det var en jättelyckad kväll.

Nu har jag lyckats släpa mig upp ur sängen och kollat lite på Byggare Bob.
Han skulle bygga ett hus av yoghurt.
Jag borde nog ta en snabbdusch nu innan jag ska dra in till stan, men jag tror jag sparar det till ikväll för jag har precis lyckats dra på mig dagens kläder.
Jaja, bara sminket som fattas och sen är jag klar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0