Score! Färdig Flera Dagar Före Deadline!

Idag har jag suttit hela dagen med prislistor och mise en place listor och recept och tillagningsmetoder och nu är äntligen hela mitt varmköksarbete klart!
Jag har mina recept, prislista, ingridienslista, prisberäkning, mise en placelistor, receptkostnader, totalkostnad, värsta uppsatsen och datum för utförande.
Den 20 maj ska alla komma och äta på Terrassen i min skola, för då är det min helt egna meny som lagas där!
Kom då=)

Igår var vi på middag hos några vänner till familjen och det var väldigt trevligt. I fredags firade jag och Kalle och hans kompisar Elias som fyllde 18, även det var trevligt och kul, och nu alldeles strax ska jag iväg och kolla när Malins kör ska sjung. Blir nån grej med massa stämmor och sången är tydligen 40 minuter lång om dom får till den rätt.
Det blir nog väldigt intressant att höra tror jag, ska iaf bli kul att se Malin sjunga live i en så stor kör, för det har jag inte sett sen vi gick på kör tillsammans i kanske...2an?
Och Kalle kommer hit ikväll också.
Så det verkar i mitt huvud som att det har varit en väldigt produktiv söndag som kommer avslutas med vänner och kära:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0