Skvallrande Drömmar

Just för ögonblicket råkar det vara så att mitt liv är väldigt tråkigt.
Jag har varit sjuk i en vecka nu, sitter hemma och borde plugga till det megasvåra provet vi har imorrn.
Men eftersom vår skrivare här hemma la av efter att jag hade skrivit ut naturarbetet som skulle vara inlämnat igår, så kan jag inte plugga.
Jag får vänta till Kalle kommer hit, för han har förhoppningsvis fått mitt mail och skrivit ut det i skolan.
Iof vet jag inte ifall jag ska gå till skolan imorrn, men provet ska göras hur som helst, och eftersom det är sista lektionen får jag väl släpa mig dit iaf.

Just nu sitter jag och läser skvallerbloggar.
http://gossips.se/ är lätt en av mina favoritbloggar.
Jag funderar på om jag ska äta en apelsin, eller om jag ska dricka apelsinjuice, men jag kan inte riktigt bestämma mig.
Dagens i-landsproblem.

Natten till igår drömmde jag så sjukt konstiga drömmar de få timmar jag lyckades sova, fast jag kommer inte ihåg en enda av dom.

Apelsin var det ja.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0