Sommartid

Här har det varit lite stillastående nån dag ser jag.
Men det är bara att get used to it.
Kommer bli tomt och dammigt under lovet iaf.

Hur som helst.
Sitter hemma hos min prins just nu och funderar på om jag ska gå ner och äta något.
Prinsen i fråga ligger fortfarande och sover, men så kanske det blir när man inte går och lägger sig före kl 6.
(fast han försökte lura i mig att klockan bara var två när han kom och la sig;))
Igår hade jag huvudvärk hela dagen, men jag tror att den har försvunnit nu, äntligen.
Vi hade en mysig dag tillsammans men gjorde inte sådär himla mycket.
Men sånt kan behövas, och laddas upp med när man inte ska ses på ett tag.
Idag vet jag inte vad som ska hända.
Vi får väl helt enkelt se.
Men hörni, det är dags att ställa fram klockorna en timme.
Det är nämligen sommartid!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0