Högstadiets Stolthet

Jag har tittat igenom lite papper från högstadiet, och jag måste säga att jävlar va jag var smart då!
Speciellt inom NO ämnena, fast det kan ju bero på att jag gick matte/NO klass.
Jag orkade bara läsa igenom mitt genetikprov, och jag fattade typ nada av vad jag hade skrivit men det lät smart och jag fick MVG så det måste ju ha varit bra, men jag fick VG+ och MVG på alla prov.
Tänk om jag kom ihåg allt jag kunde då, då skulle ni inte va så kaxiga och tro att ni var så mycket!

Haha, nej men hur som helst, när jag tittade igenom mina NOprov så hittade jag min absoluta stolthet från hela högstadiet.
Eller ja, jag hittade det läraren hade skrivit om det.
I slutet av nian fick vi i uppgift att spela in ett radioprogram, om vad som helst tror jag. Jag kommer inte riktigt ihåg.
Hur som helst, jag tyckte den här uppgiften var jättejobbig och jättetråkig men jag ville få bra på den för om jag fick MVG på det skulle jag få MVG i svenska, så jag valde ett ganska svårt ämne.
Nämligen sorg.
Ett jättetråkigt ämne kan man tycka, men om ni skulle hört mitt radioprogram skulle ni inte ha tyckt att det var tråkigt, för jag var GRYM!
Tyvärr så kommer ingen av er få höra mitt program för jag lämnade kvar det hos min lärare, men ni kan ju få se vad han skrev om det.


Står bara en massa bra saker=)

Ja, när jag har tråkigt så går jag genom lite olika stadier.
Första stadiet:
Gnälla på allt och alla.
Andra stadiet:
Städa.
Tredje stadiet:
Kolla igenom gamla skolgrejer.
Fjärde stadiet:

Jag har kommit ganska långt så ni förstår nog hur uttråkad jag är.
Och om nån har någon idè om vad det kan bli så är jag öppen för förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0