Inte Som Jag Tänkt Mig

Nu har jag i princip packat färdigt, men istället för att måla började jag sortera alla mina bilder på datorn, och göra nya mappar.
Och sen duschade jag.
Nu har jag ont i nacken och ryggen.
Så jag ska lägga mig på soffan.


Min och Niklas present till mormor och morfar.

Jajuste!
Överraskningen till Kalle som jag skrev om för någon dag sen!
Det var inget märkvärdigt.
Bara ett påskägg.
Men som den godisgris han är visste jag att han skulle tycka om det.
Eftersom sista gången jag var hemma hos honom innan påsk var i helgen så var jag ju tvungen att ta med det och gömma det, så han skulle hitta det på påskafton.
Allt går perfekt.
Han lämnar mig ensam i sitt rum utan problem och jag hittar världens bästa gömställe.
Ett ställe där han aldrig ens petar, eller så mycket som kastar en blick på.
The perfect place alltså.
Han kommer tillbaka och märker ingenting.
Helgen går och så kommer söndag kväll, och det är dags för iaf mig att gå och lägga mig.
Vi pratar lite innan och kommer in på hans bästa vän när han var liten.
Anna eller nåt hette hon.
Och han kom på att han hade fått en båt eller nåt av hennes pappa, och den ville han såklart visa.
Tror ni inte att första stället han letar på är där jag har gömt hans jäkla ägg???


Självklart-.-
Men han blev glad iaf.
Och han lovade att inte röra det förrän påskafton, men jag känner lille Karl ganska väl.
Finns det något ätbart och sött eller fettigt i hans närhet äter han det.
Så när han gick ut en stund gömde jag om det.
Och mycket riktigt.
Igår när han kom till mig, så berättade han att han inte kunde hålla sig, och bara var tvungen att se om det låg kvar.
Det gjorde det ju inte;)

Haha.
That's the story.
Antar att det här blir sista inlägget på ett tag.
Så enjoy.
Puss

Jag kan inte sluta tänka på det som får magen att knyta sig i krampsom närmar sig med stormsteg.
Men det spara vi till ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0