Vårkänslor!


Var det bara jag som njöt som en katt av värmen och solskenet idag?
Det var bara på med vårskorna och av med pälskragen från jackan!
Och pricken över i:et var att jag och Kalle köpte glass och satt och åt det i solen!
Det finns hopp om att vi ska få en sommar iår också!

Och idag fick Kalle mig verkligen att inse hur mycket jag saknar sommaren.
Han blen så glad för vädret idag.
Så glad att han kan använda sin tunna jacka och slipper kängorna.
Han hoppade runt och pratade om att det var så mycket kärlek i luften, och åh.
Nu kommer jag verkligen ihåg vem det var jag föll för.
För även fast vintern är mysig och helt underbar, så blir alla lite dystrare.
Men idag fick han tillbaka den där glöden i ögonen.
Underbart!

Snart blir det sena nätter på stränder, massa hemmafester, sola, bada och bara SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: sara

fan asså, snart åker mina vårskor oxå på tror ja... uggsen börjar bli lite slitna :P

2010-03-27 @ 11:16:01
URL: http://paari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0