Waste Of Time

Vi har håltimme.
Har haft det sen typ 10.
Börjar inte igen förrän 2, eller kanske 10 över.
Jag vet inte.
Det är inte så kul att sitta i skolan i fyra timmar.
Men vad ska man göra?
Kan ju inte dissa min "älskade" Rita.

Min mentor är dessutom tjänstledig fick jag reda på idag.
Så hon har totalt skitit i min ledighetsansökan.
Så jag har sprungit runt i hela skolan nu för att få tag på nån som kan ge mig ledigt.
Jag tror iaf att jag har lyckats med det nu.
Men vi får väl se på nästa frånvarorapport.
Vet bara att jag hade över 135 frånvaro hittills.
Och då var inte förra veckan medräknad.

Skit samma.
Ska springa in till centrum och köpa kört och presnet till mormor och morfar nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0