200 snart 201

Nej men har man sett på maken.
Mitt 200 inlägg.
200 sen 26/12-09.
Det ni.
Det blir ett par inlägg om dagen.
Haha snacka om att vara bloggnörd.
Sitter i skolan nu och försöker dölja min lite udda bränna.
Gjorde den i lite fel ljus och tillstång kan man kanske säga.
Och jag har inte med mig någon tröja, så jag kan inte dölja det särskilt bra.
Meeen jag får väl överleva.
Jag har faktiskt inget val.

Bara massa tråkiga lektioner idag som gäller, men det är fantastiskt väder.
Och det, mina vänner är bra.

Börjar inte förrän om 25 minuter, men har redan varit i skolan i typ en halvtimme.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mall

Åhååå! Grattis min lilla bloggis-nördis!! <3

om man tänker att det är 5 månader å 30 dagar i varje så är det ca 1,3 inlägg per dag^^ Om jag inte tänkt helt fel, hehe (a)

men vafan gör du i skolan så jävla tidigt då?! :O

2010-05-17 @ 18:14:16
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0