Absolutely lovely

Oj vad jag har haft en underbar kväll.
Har varit hos Anna i Rönninge.
Så jävla kul!
Några från klassen och några av Annas Storasysters kompisar var där.
Vet inte hur många vi var sammanlagt men jag vet att ifall Loke kommer ihåg något så kommer han bli jäkligt besviken eftersom han inte fick det jag lovade honom.
Men om jag känner Ross rätt så kommer han berätta varenda detalj för honom xD

Nu ska jag sov a så jag orkar med den dubbla 20årsfesten imorgon iaf.

Haha var så roligt på tåget hem.
Olle och Tim blev av med sina 3,5or men jag fick behålla min 7.0a.
Fördelen med att vara tjej.
Och fördelen med att ha en överkåt kille hängades på sig xD

Känner att jag borde sluta nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0