BUS Och Hallonkarameller

Nu sitter jag och suger på en hallonkaramell igen och har börjat planera kläder, smycken och accessoarer för kvällen.
Ska snart börja lägga grunden för make upen också.
Dagen till ära har jag sprutat på mig en massa brun utan sol.
Den nya frånL'Oreal.
Sprayflaskan som ska vara luktfri och inte ge några linjer.
Bullshit, men den luktar godare än vanlig och ger inte lika tydliga linjer iaf.
Och mycket lättare att få på sig.
Snabbt enkelt och torrt.

Och nu är det i princip bestämt att ja och Karlsson ska jobba på min kusins mottagning.
Fick förslaget om att jobberbjudanet var som personlig naken städare.
Kanske skulle vara roligare;)
Haha.

Malin var på jobbintervju på McDonalds.
Det är så roligt när folk går i ens fotspår.
Jag måste vara hennes största idol :D

Måste hinna sminka mig innan middagen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0